31 Ağustos 2012 Cuma

Buyrunuz, Kalbime Hoşgeldiniz...

Buyrunuz, kalbime hoşgeldiniz...

Gelişiniz sevinç yarattı, daha önce gelenler de oldu, gerçi çoğu kapıdan bile içeri girmeden vazgeçmişlerdi.

Rahatı, komforu ile sevgi dolu bir yerdesiniz tam size göre burası, bir tek kişinin kalabileceği kadar büyük, ama kullanmasını bilen için çok büyük kullanışlıdır.

Tamamiyle sizi memnun etmek için tasarlandı, uzun süre kalabilirsiniz burada.Çok fazla masraf etmenize de gerek yok kendi masrafını kendisi karşılayacaktır.

Sıkılgan bakışlarınızdan, burası hakkında tedirgin olduğunuzu farkediyorum, karar sizin, dediğim gibi sizden önce de çok gelen giden oldu buraya kimi çok beğendi ama malesef ben onlara veremezdim, kimi de tam benim istediğim gibiydi ama onlar da burayı beğenmedi.

Dediğim gibi karar sizin, belki bugün siz olmazsınız, ama yarın biri daha gelecektir, ve eninde sonunda burayı çok seven biri ortaya çıkacaktır.

Şimdi siz kalabilirsiniz de, gidebilirsiniz de...

Yine bakışlarınızdan gideceğinizi hissediyorum, gidiniz, ama giderken kapıyı açık bırakınız lütfen...

Zaman ayırdığınız için teşekkürler, umarım bir daha karşılaşmayız, ve umarım aradığınız yeri bulursunuz...

Kalbimden çıkabilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder