27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeni Bir Milat...

Yoruldum artık sevmekten, özlemekten, beklemekten umut etmekten...

Aklımda hiçbir şey kalmadı artık geçmiş gelecek, o kadar yoruldum ki korkar oldum artık yeni bir çift göz görmekten...

Yeni bir çift göz demek kalpte açılacak yeni bir yara demek... Acıdan doğru düzgün çalışmayan kalbim yeni bir yarayı taşır mı taşımaz mı ?

Eski aşklar mezarlığı doldu taştı, yürekteki sıkıntılar Tuna'yı aştı... Aşk için kalbim artık taşlaştı, hayat ah hayat daha da bulanıklaştı...

Bugün bir milat benim için, bugün o saat 12'yi vurduğunda sen de gideceksin bu kalpten, yeni kalplere yuva kuracaksın artık, sevdan bir mühür hoş duran ama durdukça can yakan,

Çünkü artık bu kalp birini kaldıramıyor...

Yoruldum, ve her zaman dediğim gibi  kalp yorulunca gözlerden terlermiş...

Bugün saat 12 olunca o gözyaşı da akar, ben seni unutur muyum bilmem ama artık görmezden gelirim...
Kalbimde bir yarayı daha dağlarım...

Güle güle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder