25 Ağustos 2012 Cumartesi

İlişkiler Üzerine

İlişki, iki şey arasinda karşilikli ilgi, bag, münasebet, temas... Sözlük böyle diyor.
bugün bu sözcük bu anlamından çok çok uzakta... Şöyle ki artık insanlar biriyle 5-10 dk geçirmeyi ilişki zannediyor,  bir arkadaşına yalnız olduğunu söylemekten çekinip sadece "Gönül Eğlendirmek İçin" kullanılan "Seni Seviyorum" "Senden Hoşlanıyorum"lar ağızlarda sakız kıvamında.

Artık hoşlanmak bir başka yakışıklı görene kadar günlük gülistan (Bu arada bu süre 5 dk da olabilir 5 gün de 5 ay da...) yeni birini görüp daha çok hoşlanınca eskisi o an yapılmış bir hata olarak görülüyor...

İlişki demişler ya iki şey arasında iki insan arasında da oluyor bazen, biri o bağı sıkı sıkı tutuyor kopmasın diye, bir diğeri de tek bir darbeyle parçalıyor tüm geçmişi...

Bu şekilde kurulan "İlişkicikleri" gördükçe iyi ki yalnızım diyorum iyi ki böylelerine rastlamadım... İyi ki boşta kalmamak için birilerinin zamanını çalmadım veya kendi zamanımı çaldırmadım...

İlişki iki şey arasında belki ama ilişki olabilmesi için iki tarafın da özverili olması lazım... İki insan da gerçekten sevmeli. İyi ki şimdiye kadar hep yalnızdım, iyi ki pişman olduğum bir insan olmadı...

Hadi gençler gülüp eğlenmek isteyenler için "İyi İlişkicikler"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder