12 Temmuz 2012 Perşembe

Unut gitsin...

Gece 3 melankolik şarkılar, acılı hatıralar, bir örtü mü çekmek lazım her şeye ? Duymak mı lazım , duymamak mı ? Uyumak mı lazım uyanık kalmak mı ? Kadere teslim mi olmak lazım, sonuna kadar savaşmak mı ? Söyle sana doğru koşmak için ayakta kalsam tutacak mı ellerin ? Kendimi bıraksam sadece sana, kurtarır mıydın ? İşte aklımdan geçenler bunlar...

Kim demişti inan hatırlamıyorum ama "Hayallerin ne kadar büyük olursa, hayal kırıklıkların da o kadar büyük olur" güzel değil mi ? O yüzden ben çok fazla hayal kurmam gerçi kursam da bir süre sonra kırıklarını topluyorum her yerden... Çekiniyorum bir hayalimin daha paramparça olduğunu görmekten o yüzden acaba var aklımda şu an...

Acaba koşsam mı sana son gücümle, yoksa çok fazla büyümeden ben mi parçalasam hayallerimi ? Ne dersin ? Unut gitsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder